![Debata Dwójki: kondycja czasopism kulturalnych. "Promocja to podstawa" [WIDEO]](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.prsa.pl%2Fimages%2F29b40de4-db3d-482d-a9a9-fe1fe534987a.jpg&w=3840&q=75)
Polskie RadioDebata Dwójki: kondycja czasopism kulturalnych. "Promocja to podstawa" [WIDEO]
![Debata Dwójki: kondycja czasopism kulturalnych. "Promocja to podstawa" [WIDEO]](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.prsa.pl%2Fimages%2F29b40de4-db3d-482d-a9a9-fe1fe534987a.jpg&w=3840&q=75)
Debata Dwójki
Debata Dwójki: kondycja czasopism kulturalnych. "Promocja to podstawa" [WIDEO]
28.01.2025
1:00:23
Opis odcinka
- To jak można było myśleć o piśmie w 2009 roku, gdy powstawał "Dwutygodnik", w jej chwili jest już niemożliwe. Teraz trzeba już bardzo profesjonalnie myśleć o promocji pisma, o tym, w jaki sposób docierać z tymi treściami do czytelników/czytelniczek - mówiła w "Debacie Dwójki" dr Zofia Król, redaktorka naczelna internetowego magazynu "Dwutygodnik".